Asistent/ka vedení

Hradec Králové

Často máme spoustu práce a snažíme se, aby naše firma vždy perfektně fungovala. V kanceláři proto potřebujeme opravdu schopné a pracovité posily, které si samostatně poradí s veškerou běžnou organizací.

Jako asistentka našeho vedení sice nebudete mít hromadu času na posedávání, místo toho vám ale nabídneme řadu benefitů:

  • Jistotu práce na HPP ve stabilní a rostoucí společnosti
  • Zvyšování platu každý odpracovaný rok
  • Motivační bonusy
  • Báječný kolektiv a velmi přátelské prostředí
  • 40 firemních akcí ročně, večírky, zájezdy, společná zábava
  • Moderní a pohodlné pracoviště
  • Podporu vašeho vzdělávání
  • Interní i externí školení
  • K důležitým životním událostem dáváme hodnotné firemní dary
  • Stravenky + prémiová káva a ovoce na pracovišti


Více se dočtete na stránkách s našimi benefity.

Náplní vaší práce bude především:

  • Zajistit dokonalý chod kanceláře
  • Organizace kalendářů vedení
  • Příprava schůzek a porad
  • Administrativa, komunikace firmy
  • Příprava prezentací a přehledů

Naše asistentka vedení musí mít:

  • Praxi v administrativě
  • Středoškolské vzdělání
  • Reprezentativní vystupování
  • Pokročilou znalost práce na PC (Microsoft Word, PowerPoint, Microsoft Excel)
  • Dovednost psát všemi deseti prsty na klávesnici
  • Časovou flexibilitu
  • Aktivní, komunikativní a přátelskou osobnost
  • Schopnost pečlivé organizace a samostatné práce


Pokud máte navíc zkušenosti z podobné pozice a mluvíte anglicky nebo německy, jste pro nás přímo perfektní kandidátkou. 

V každém případě nám neváhejte zaslat svůj životopis (nebo rovnou zavolejte). Přijďte se k nám podívat, popovídáme si a zjistíme, jestli by se vám u nás líbilo.

Těšíme se na vás.


 

Chceš se stát členem týmu?
%
/ s
/
Smazat